تخته کراس فیت و صخره نوردی در کراس فیت

این وسیله که روی دیوار نصب میشود یکی از تجهیزات ورزشی است که برای تقویت قدرت و استقامت بالاتنه طراحی شده است و در اندازه های مختلف قابل ارائه میباشد. همچنین از آنجا که این وسیله در برگزاری مسابقات کراس فیت نیز مورد استفاده قرار میگیرد برای آن دسته از ورزشکارانی که در این رشته فعالیت دارند میتواند بسیار مفید باشد.با توجه به الگو های حرکتی متنوعی که برای استفاده از این وسیله وجود دارد میتوان آنرا برای اهداف تمرینی مختلف توصیه نمود.همچنین افرادی که در زمینه صخره نوردی فعالیت دارند نیز توصیه میشود.
مهندسان ما، برای اولین بار ازجنس پلی اتیلن استفاده کردند که مقاوم در برابر ترک خوردگی و اکسیداسیون میباشد. ابعاد تخته طبق طراحی سازه: 200*100 جنس دسته ها ترکیبی از پلی اتیلن و فولاد از این وسیله در تمرینات صخره نوردی بعنوان سیمیلاتور دیواره صخره نوردی استفاده می شود. از این وسیله برای قدرت، تعادل و تمرکز مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله در قسمت طولی سازه های کراس فیت استفاده میشود و در باشگاه های کراس فیت بر روی دیوار و سقف نصب می شود.

شرکت سورنا صنعت با تکیه بر دانش تیم مهندسی و کارشناسان ورزشی، آمادگی طراحی و ساخت انواع پک بورد(تخته کراس فیت) و تخته صخره نوردی و ایستگاههای تمرینات کراس فیت با کیفیت منحصر به فرد با زیبایی دستگاههای آمریکایی و اروپایی با توجه به نیاز مشتریان عزیز در سراسر ایران را دارد.

با ما در تماس باشید