خط تولیدکمپوست:


شرکت سورنا صنعت با تکیه بر تخصص و توانمندی و همچنین با دارا بودن نمایندگی رسمی از پاک انرژی سازه و همکاری با شرکت MENART بلژیک، نسبت به انتقال تکنولوژی و نصب و راه اندازی تجهیزات نوین تولید کود کمپوست تخصصی با کیفیت بالا به میهن عزیزمان ایران اقدام نموده است.
در طرح تولید کود کمپوست، بخش های زیر در چیدمان خط در نظر گرفته می شود :
1. پذیرش زباله تر
2. واحد هوادهی و همزدن کود
3. خط سرند و بوجاری کود کمپوست تولیدی
4. خط تولید کمپوست گرانوله

شرح مختصر فرايند توليد
1. واحد همزدن و هوادهی کود : زباله آلی تفکیک شده همراه با برخی مواد افزودنی ، به نسبتهای از پیش تعیین شده مانند یک پشته (Windrow) روی هم انباشته شده و با ماشینهای مخصوص که ترنر(Turner) نام دارند به طور منظم و در مدت زمانهای مشخص هوادهی و هم زده می شود.
پس از هوادهی و همزدن توده توسط ترنر و سپری شدن مدت زمان مشخص - 20 تا 60 روز ( بر اساس نوع کمپوست و مواد اولیه ورودی) -مواد اولیه ( زباله تر ) تبدیل به کود کمپوست می شود .
ترنرها به دو گروه خودرو و کششی تقسیم می شوندکه در اندازه های گوناگون وجود دارند .
2. خط سرند و بوجاری کود کمپوست :کودکمپوست تولیدی به دلیل عدم یکنواختی در ابعاد واحد مرحله غربال (Sieving line) شده و بر اساس سایز و ابعاد تفکیک و بعضی ناخالصی ها از کمپوست گرفته می شود.
3. خط تولید کود کپوست گرانوله : در این مرحله کود کمپوست سرند شده وارد خط تولید گرانول شده و به صورت گرانوله (کروی شکل) در بسته بندی های مشخص قابل عرضه در بازار می باشد.


با ما در تماس باشید