ایستگاه تمرینات میله بارفیکس دستگاه کراس فیت


در ایستگاه های بارفیکس به طور کلی به تناسب نوع میله بارفیکس مورد استفاده امکان اجرای حرکات مختلف میسر میگردد .
همچنین از ایستگاه های بار فیکس میتوان به عنوان محل اتصال تجهیزات تمرینات تعلیقی همچون تی آر ایکس و تمرینات با کش های مقاومتی استفاده کرد.
انواع مختلف میله بار فیکس در مدل های کوتاه و بلند و در انواع تک و دوبل با قطر های استاندارد و ضخیم موجود می باشند. همپنین برخی مدل های ویژه میله دیگری وجود دارد که در موقعیت های متفاوتی مورد استفاده قرار میگیرند.که از جمله از آنها میتوان به میله بارفیکس مسابقه ای ، میله بارفیکس تاج ،میله بارفیکس مولتی گریپ اشاره کرد.برخی خصوصیات عملکردی و کاربردی میله بارفیکس عبارت اند از:
- میله بارفیکس کوتاه و بلند چه به صورت تک یا دوبل در سازه ها قابل نصب و استفاده میباشند.
- میله بارفیکس تک تنها به عنوان میله بارفیکس مورد استفاده قرار میگیرد و امکان اجرای تمامی حرکات ممکن روی میله بارفیکس را فراهم میکنند.
میله های بارفیکس دوبل به واسطه استحکام بیشتری که ایجاد مینماید با هدف دوگانه حرکات بارفیکس و رابط پایه ها مورد استفاده قرار میگیرند.
- میله بارفیکس های مسابقه ای به طور کلی به واسطه طراحی خاص تنها در زمان مسابقات استفاده میشوند.و استفاده از آنها در شرایط تمرینی مقرون به صرفه نمی باشند.
- میله بارفیکس تاج با فراهم کردن چندین نوع جای دستگیری دور و نزدیک و با و با وضعیت های چرخش مختلف مچ دست و وجود گوی با اندازه های مختلف برای اجرای انواع حرکات بارفیکس و تقویت قدرت پنجه مناسب میباشند.

ویژگی های سازه


- مخصوص نصب روی دیوار فضاهای محدود
- استحکام نسبتا بالا برا تحمل تنش های حرکتی
- قابلیت تنظیم و نصب اتصالات مختلف بر اساس نیاز و ابعاد بدنی ورزشکاران
- قابلیت انجام تمرینات TRXو RIP
- امکان استفاده با اهداف مختلف با توجه به ارتفاع و حالت نصب ریگ
- قابلیت ارائه با اندازه های مختلف بسته به نوع کاربری تعریف شده از سوی مشتری

شرکت سورنا صنعت با تکیه بر دانش تیم مهندسی و کارشناسان ورزشی، آمادگی طراحی و ساخت انواع ایستگاه های تمرینات بارفیکس و تمامی ایستگاههای تمرینات کراس فیت با کیفیت خارجی با توجه به نیاز مشتریان عزیز در سراسر ایران را دارد.

با ما در تماس باشید