درایر کود


درایر خشک کن
درایرهای تولیدی این شرکت در طولهای 6،12،20 متری و در عرضهای 1 تا 2.5 متر ساخته میشوند.این نوع دستگاهها در کارخانه های گچ،کود شیمیایی، اکسید آهن، مرغداریها و ... کاربرد دارد.کارایی این نوع دستگاه به گونه ای میباشد که جهت خشک نمودن مصالح نم دار مورد استفاده قرارمیگیرد.
این خشک کن ها با استفاده از تابلو برق مجهز به اینورتور ، توانایی تنظیم دور چرخش و تعیین مدت زمان ماند مواد اولیه در خشک کن را به کاربر می دهد.
طبقه بندی انواع خشك كن دوار:
1. دوار حرارت مستقیم خشک کن
2. حرارت غیر مستقیم دوار خشک کن
قطعات اصلی خشک کن دوار:
1. بدنه دوار
2. پره یا قاشقی
3. محور چرخنده
4. فیدر ورودی
5. راهگاه تخلیه مواد
6. سیکلون و اگزاست فن
سوخت اصلی برای خشک کن دوار:
1. گاز طبیعی
2. گازوئیل

خشک کن فضولات دامی


محل استفاده این نوع خشک کنها عبارتند از :
کاهش رطوبت مواد ورودی به خط تولید کود گرانول یا پلت ، باعث افزایش راندمان آسیابهای موجود در این خطوط می شود.

خشک کن کود مرغی
۱ . در کارخانه های تولید کود آلی پلت یا گرانول قبل از ورود فضولات دامی به خط تولید ، جهت ضد عفونی و نیز کاهش رطوبت بالای کود از این خشک کن ها استفاده می گردد. محل استفاده این نوع خشک کنها عبارتند از :
۱ . در کارخانه های تولید کود مرغی پلت یا گرانول قبل از ورود کود مرغی به خط تولید ، جهت ضد عفونی و نیز کاهش رطوبت بالای کود از این خشک کن ها استفاده می گردد.
۲ . در مرغداری ها جهت کاهش رطوبت و امکان انبارداری کود مرغی از این خشک کنها استفاده می شود.

خشک کن خط کود پلت
یکی از مشکلات خطوط کود پلت خصوصا در فصول سرد و بارانی رطوبت بالای کود قبل از بسته بندی است. استفاده از خشک کنهای معمولی در خشک کردن کود های پلت باعث شکسته شدن مواد می شود . در شرکت سورنا صنعت خشک کن های دوار خاص جهت خشک کردن کودهای پلت طراحی شده که بدون آسیب رساندن به کود پلت مواد را تا میزان دلخواه خشک می کند.

خشک کن خط کود گرانول
پس از تولید کود گرانول جهت کاهش رطوبت ، از خشک کنهای دوار استفاده می شود . در این خشک کن ها رطوبت مواد گرانول شده به میزان قابل قبول جهت بسته بندی کود ، کاهش می یابد. خشک کنهای تولیدی شرکت سورنا صنعت با استفاده به دلیل عایق بندی مناسب با کمترین مصرف انرژی بیشترین کارایی را دارا می باشد.
خشک کن شن و ماسه و اکسید آهن و بنتونیت
خشک کن دوار نیز به نام خشک کن افقی .
با توجه به عملکرد قابل اعتماد، انعطاف پذیری بالا عملیات، کاربرد گسترده، بالا دست زدن به ظرفیت خشک کن دوار اثر خشک شدن خوب برای مواد معدنی و مواد شیمیایی، زیست توده مانند زغال سنگ لجن و گل، گچ، پودر معدنی، لجن، خاکستر، پودر آهن، فلوئوریت قدرت، مقیاس آسیاب، تراشه های شن و ماسه و غیره. این است که به طور گسترده ای در متالورژی، ساختمان و مواد غذایی دانه شیمیایی ذغال سنگ پزشکی صنعت معدن، و غیره استفاده می شود. مواد که توسط خشک کن دوار پردازش می شوند برای حمل و نقل آسان است.

مدیریت: مهندس قدیری