درام سپراتور موبایل


mobail
این مجموعه با توجه به ۱۶ سال سابقه فعالیت در صنایع معدنی و عملیات استخراج معادن سنگ آهن پلاسری سنگان، بزمان، شهر بابک، تفرش و اشتیان و وجود معادنی با درصدراندمان و عمق ذخایر پایین از جمله معادن نیاز آباد، سنگان و معادن بزمان، ما را بر آن داشت تا برای اولین بار در دنیا اقدام به ساخت سپراتور کاملا موبایل که در حال حرکت خوراک دهی صورت پذیرد ، عملیات جمع آوری باطله حذف گردد و نیز ظرفیت ورودی بالاتر از ۴۰۰ تن در ساعت را دارا باشد.
اکنون سپراتور موبایل مدل دراگون این شرکت با ظرفیت ورودی ۴۰۰ تن در ساعت و حذف تمام عملیات برداشت و جابجایی باطله ، حذف حمل و انتقال خوراک ورودی، موجب کاهش ۵۰ تا ۷۰ درصد هزینه های استخراج و نیز افزایش تولید ۱۰۰ درصدی شده ی معادن پلاسری راندمان پایین و غیر اقتصادی را اقتصادی کرده و در معادن اقتصادی هزینه های تولید را کاهش و ظرفیت تولید را چندین برابر کرده است. این دستگاه در معادن پلاسری با فراوانی ۳ درصد آهن در خاک تنها با یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه لودر موفق به تولید ۳۰۰۰ تن در ماه گردیده و در معادن با فراوانی ۷ درصد تا ۹۰۰۰ تن در ماه تولید داشته است. از دیگر مزایای این دستگاه عدم نیاز به تسطیع معادن پلاسری و رفع مشکلات و حساسیت های بازرسان منابع طبیعی و استخراج بسیار منظم و خطی و نیز باطله ریزی خطی و منظم می باشد. طراحی نوع و چیدمان مگنت ها به گونه ایست که در معادنی که سایز محصول آهن زیر یک میلیمتر است راندمان بسیار بالاتر نسبت به درام سپراتورهای موجود داراست.
mobail saize bazman
در این مجموعه به منظور پرعیارسازی سنگ آهن هماتیتی و مگنتیتی دانه بندی شده به صورت خشک مورد استفاده قرار میگیرد.
عملکرد سیستم بدین صورت است که سنگ آهن دانه بندی شده پس از ورورد از طریق فیدر مربوط به صورت نواری و همگن روی بستر درام سپراتور مغناطیسی با شدت میدان پائین ریخته شده و پس از عملیات جداسازی سنگ آهن های پر عیار به عنوان محصول اولیه توسط تسمه نقاله تعبیه شده به خارج از سیستم هدایت می شود و در محلی دپو می گردد.
در مرحله بعد باطله تو سط تسمه نقاله دیگری به سمت فیدر دوم دستگاه هدایت می گردد و بر روی درام مغناطیسی دوم با شدت میدان متوسط ریخته شده و عملیات جداسازی سنگ اهن هماتیتی انجام می گیرد.

MC300

m223
tikl

imagesqq
images

مدیریت: مهندس قدیری